ما کی هستیم

کارگزاری با شفافیت، دانش و تجربه در خط مقدم همه کارهای ما.

چرا با BCM Trading معامله کنید؟

BCM Trading که در سال 2018 تأسیس شد، خود را وقف این کرده است که ما بهترین نقدینگی موجود را برای اطمینان از شرایط معاملاتی بهینه برای مشتریان خود ارائه دهیم. همراه با تجربه و دانش گسترده ما از بازارهای مالی، ما به نیرویی تبدیل شده‌ایم که باید در فضای معاملاتی مورد توجه قرار گیرد.

120+
دارایی های
با دسترسی به بیش از 120 ابزار در 5 کلاس دارایی، راه خود را معامله کنید.
24/7
تجارت
دسترسی نامحدود به معاملات با دارایی های مختلف از کریپتو و شاخص ها تا فارکس و کالاها در دسترس است.
15+
زبان ها
ما به زبان شما صحبت می کنیم! تیم پشتیبانی ما برای اطمینان از اینکه شما می توانید راه خود را با هم ارتباط برقرار کنید در دسترس است.
10+
سالهای تعالی
BCM Trading که بیش از یک دهه پیش ساخته شده است، تجربه زیادی برای تضمین شرایط معاملاتی بهینه برای مشتریان خود دارد.
با تجارت BCM تجارت ایمن، مطمئن و موثر انجام دهید.
ما از بالاترین استانداردهای نظارتی برای محافظت از سرمایه مشتری پیروی می کنیم.
پشتیبانی 24/7 همیشه برای کمک به شما در دسترس است.
شرایط معاملات رقابتی
سپرده های سریع و amp; برداشت ها
طیف گسترده ای از روش های پرداخت برای اطمینان از پوشش کامل شما.

ارزش های اصلی ما

شفافیت، کارایی، انعطاف پذیری و تجربه.

شفافیت

ما می دانیم که برای معامله گران بسیار مهم است که بتوانند در حین معامله تصمیمی آگاهانه بگیرند. با در نظر گرفتن این موضوع، اطمینان حاصل می کنیم که در مورد تمام هزینه هایی که در حین تجارت متحمل می شوید، پیشاپیش هستیم تا بتوانید موفقیت خود را بهینه کنید

بهره وری

تیم پشتیبانی شبانه روزی ما اینجاست تا اطمینان حاصل کند که اگر در حین معامله با مشکلی مواجه شدید، همیشه کسی را خواهید داشت که با او صحبت کنید. ما به سرعت با شما تماس خواهیم گرفت تا مشکل شما را به طور کارآمد و یکپارچه حل کنیم.

انعطاف پذیری

با طیف وسیعی از ابزارهای موجود برای تجارت در 5 بازار مختلف، انعطاف پذیری به عنوان استاندارد در تجارت BCM ارائه می شود. تجارت شما، راه شماست.

تجربه

تیم ما چندین دهه تجربه در اختیار دارد تا مطمئن شود که شما همیشه یک متخصص برای صحبت در مورد تجارت خود خواهید داشت. تجربه فراوان تیم ما به ما این امکان را داده است که بهترین محیط معاملاتی ممکن را برای بهترین نتایج ممکن ایجاد کنیم.

زمانی که خودمان را وقف ارائه بهترین محیط ممکن و شرایط معاملاتی به معامله‌گران خود کرده‌ایم، عمر طولانی ما تعجب‌آور نیست. ما می خواهیم معامله گران ما به بهترین نتایج ممکن دست یابند. بنابراین، آیا برای شروع آماده اید؟